WSTĘP:
Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 2 w Rędzinach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej zsp2redziny.pl
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
-
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
- dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
- niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
-
-
- mapa strony
- podświetlane linki
- możliwość powiększenia i zmniejszania liter
- wersja dla słabowidzących
-
- Do budynku Zespołu prowadzą 2 wejścia od strony ulicy Działkowiczów: jedno z tych wejść jest tylko dla pracowników szkoły, gości oraz innych korzystających z usług szkoły; drugie jest dla uczniów. W obydwu przypadkach przy schodach jest brak podjazdów dla niepełnosprawnych. Jedno z wejść dla uczniów jest na tym samym poziomie co chodnik prowadzący do placówki. Drugie wejście dla pracowników szkoły, gości oraz innych korzystających z usług szkoły prowadzi po schodach. Wejściami tymi można łatwo dostać się do części administracyjnej budynku. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- Szkoła nie dysponuje miejscem parkingowym wyznaczonym dla osób niepełnosprawnych.
- Szkoła nie dysponuje pochylniami, platformami, pętlami komunikacyjnymi itp.
- W budynku na każdym poziomie znajduje się korytarz. Budynek nie posiada wind.
- W budynku na korytarzach są poręcze dla osób niepełnosprawnych.
- Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.